.

המדריך לתיקון מהיר – מקפיא


המדריך לתיקון מהיר

נתקלת בבעיה עם מכשיר חשמלי? 

בטרם תיצור קשר בדוק על פתרון במדריך למכשירי החשמל שבאחריות.


מידע על תיקון מהיר בנושא מקפיא


הדפנות החיצוניות חמות

1.תופעה רגילה וטבעית. מיועד למנוע היווצרות התעבות מים על הדפנות של המקפיא.

המקפיא אינו מקרר

1. בדקו שהתצוגה עובדת.
2. בדקו שהמקפיא מחובר לרשת החשמל.
3. בדקו את רשת החשמל הביתית.

המקפיא אינו מקרר מספיק

1. וודאו שהטמפרטורה מכוונת כנדרש ואף ניתן להעלות את הטמפרטורה.
2. אם הוכנסה כמות גדולה של מזון יש להמתין מספר שעות עד להקפאה מלאה.
3. המנעו מפתיחת דלת המקפיא לעיתים קרובות למניעת כניסת אוויר חם

הצטברות קרח במקפיא

1. ודאו שהגומיות יושבות טוב על הדלת.
2. יש לודא כי דלת המקפיא נסגרת במלואה והראטימה מלאה.
3. המנעו מפתיחת דלת המקפיא לעיתים קרובות למניעת כניסת אוויר חם..

טיפות מים וקרח בחלל הפנימיוהדופן האחורית

תופעה רגילה וטבעית. קרח וטיפות מים נעלמות בתהליך ההפשרה האוטומטי.

טיפות מים על הדפנות החיצוניות

תופעה רגילה וטבעית כאשר עלולה להיווצר התעבות על הדפנות בתקופת לחות.
הדבר אינו מהווה תקלה או סכנה לפעולת המדיח.

קושי בפתיחת הדלת

דבר טבעי לחלוטין.לאחר סגירת הדלת נוצר לחץ אטימה טבעי שמשתחרר לאחר מספר שניות.

רעשים לא רגילים

1. בדקו שהרגליות יציבות והאם המקפיא יציב.
2. בדקו שהחלקים הפנימיים(מדפים,מגירות וכו') מחוזקים היטב במקומם.
3. וודאו שכלי האחסון,בקבוקים בתוך המקפיא לא נוגעים זה בזה.


קבוצת פל – בשביל השקט הנפשי שלך

אתה עובד קשה, רוכש במיטב כספך מוצרי חשמל ואלקטרוניקה בשווי עשרות אלפי שקלים, מוצרים שעושים לך את החיים לקלים וטובים יותר. מה לעשות שלמרות ההתפתחות הטכנולוגית האדירה טרם הצליחו להמציא מכשיר שלא מתקלקל אף פעם. ועדיין, בוודאי היית רוצה לשמור על המכשירים שלך תקינים ומתפקדים ומבלי שתצטרך לשלם הון תועפות על כך. לשם כך קבוצת פל הקימה מערך שירות מקצועי ואמין אשר הינו נותן השירות הרשמי של מרבית יבואני מוצרי החשמל בישראל. נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.

מעוניינים בשירות מקיף לכלל מוצרי החשמל?
מלאו פרטים ונציגנו יחזור אליכם בהקדם,

שאלות ותשובות

ש

כמה זמן אורך התיקון למכשיר שלי?

ת

חברת פל עושה את מירב המאמצים כדי לסיים את התיקון במהירות ולהחזיר את המכשיר ללקוח.
אורך זמן ההמתנה בתיקון מוצרי החשמל המגיעים למעבדת פל נע בין יומיים ל-7 ימים.
במידה ולא קיבלת מענה לשאלתך התקשר *6668


ש

לאיזה מוצרים אתם מספקים חלקי חילוף?

ת

אנו מספקים חלקי חילוף לכל מוצרי החשמל הביתיים הנפוצים בשוק .
לבדיקה פרטנית בנוגע למוצר החשמלי שלכם – צרו קשר עם מוקד השירות שלנו.

מידע ללקוחות

כיצד נשמור על המקרר בבית?
רוצים לשמור על חיי המקרר שלכם לשנים רבות?
כנסו וקראו את ההמלצות שלנו.

קרא עוד>>


כיצד נשמור על מייבש כביסה?
מסנן נקי- יש לנקות המסנן בסיום כל הפעלה.

קרא עוד>>


תפריט נגישות

תודה רבה.
נציגנו יצרו איתך קשר בהקדם.

חבילות שלא כדאי לפספס!

חבילת השירות של פל
התקשרו 072-3957211

אין לכם זמן?

שלחו לנו פרטים ונחזור אליכם תוך 60 דקות