למה כדאי לבחור בקבוצת פל?
בעולמינו המתקדם בו לא ניתן להעביר יום אחד בלי מכשירי חשמל, בו כל הפסקת חשמל גורמת לזעזוע וכל מכשיר תקול מעלה גלי זיעה בבני ביתו צריך כל אחד לדעת למי לפנות במידה ומכשיר החשמל יתקלקל, או במילים אחרות לדעת שיש לו ספקית שירות איכותית שדואגת למכשירי החשמל שלו ותעשה ככל שביכולתה כדי להשיב את המצב לקדמותו ולאפשר לו לכבס, להכין קפה, לנקות את הכלים, לבשל ועוד.
אם גם אתם רוצים להבטיח לעצמכם שירות תיקונים מקצועי ואדיב מומלץ עבורכם לרכוש כתב שירות של קבוצת פל. בניגוד לחברות שירות אחרות שאינן ספקיות שירות רשמיות, קבוצת פל הינה ספקית השירות הרשמית של יבואנים רבים בישראל, ביניהם:
Siemens, King, Sauter, PHILIPS , Metz, Electra, AEG, Bosch, Constructa ועוד.
ספקית השירות הרשמית של מרבית היבואנים בארץ
בתור ספקית השירות הרשמית למוצרי חשמל ומוצרי אלקטרוניקה ביתיים מספקת החברה שירותי אחריות ותיקונים למעל 650,000 לקוחות. לקוחות אלו חתמו על שירות ישיר ונהנים מהתנאים הטובים ביותר, שכן קבלת שירותים מנותן השירות הרשמי של המותג שמכיר את כל מכשירי החשמל ומספק חלפים מקוריים במהלך התיקונים (מחסני חלקי החילוף של החברה מגיעים לגדלים של 5000 מ"ר ומכילים מעל 3 מיליון חלקי חילוף זמינים וחלקי חילוף נוספים ממדינות שונות) מאפשרת מציאת פתרונות עבור כל תקלה.
המגוון והכמות של חלקי החילוף הזמינים מקצרים את זמן התיקונים ומאפשרים ללקוחות לחזור אל השגרה המבורכת. כדי להעניק את השירותים האיכותיים במהירות מעסיקה החברה מעל 700 טכנאים ומאות עובדי מקצוע נוספים, לרבות מדריכי קבוצה שמגיעים לכ -50,000 ביקורי בית במהלך חודש אחד. ניתן להשוות בין קבלת שירות של קבוצת פל לקבלת שירות ממוסך שמתמחה בתיקון סוג הרכב שיש ללקוח.
איך נראים חלק מהשירותים שניתנים מחוץ לחברה?
כולנו מכירים ושומעים על מקרים בהם מכשירים חשמליים התקלקלו ובעליהם לא קיבלו שירות מקצועי, ייתכן שזה קרה גם לכם ואין ספק שמדובר על נושא מטריד ומייאש. במקרים רבים נתקלים הצרכנים באדישות, חוסר מענה, המתנה ממושכת לטכנאים שבסוף לא מגיעים לבצע את התיקון, התנערות מאחריות וכו' כך שנותרות בפניהם שתי אפשרויות – או לשלם סכום גבוה עבור התיקונים או לרכוש מכשיר חדש ולהוציא כספים נוספים. בין אם מדובר על בעיה במוצר, בעיות במימוש האחריות, בעיות בחיוב, שירות תיקונים כושל, מענה איטי לתלונות או כל בעיה אחרת, הופך הנושא לעניין כאוב שגורם ללקוח להפסיק להאמין לחברות. את כל המצבים הלא נעימים הללו ניתן לחסוך על ידי קבלת שירות מקבוצת פל.
קבוצת פל – מכשירי החשמל שלכם ואתם נמצאים בידיים הטובות ביותר
בתור ספקית השירות הרשמית בתחום מכשירי החשמל מחויבת קבוצת פל שמתמחה בתחומה להעניק ללקוחותיה שירות מקצועי ואמין. כמו כן, מתחייבת החברה להיות נגישה וזמינה ללקוחותיה ומאפשרת להם לצור קשר דרך מוקד השירות, הפקס או שליחת הודעה באתר על ידי מילוי הפרטים האישיים. שירות הלקוחות המקיף שמעביר הדרכות והכשרות באופן שוטף וכולל טכנאי מעבדה מנוסים, טכנאי שירות מומחים, נציגי שירות וכו', וכמות ומגוון חלקי החילוף האיכותיים מבטיחים ללקוח את השירות הטוב ביותר. החברה מבטיחה כי כל פנייה תקבל מענה מלא ובמהירות, כך שכל תקלה תטופל לשביעות רצונו של הלקוח.
נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת,
צוות קבוצת פל