מדיניות ביטול עסקאות
ביטול עסקה והחזרת מוצרים
ביטול הזמנה כפוף להוראות חוק הגנת הצרכן.
ביטול עסקה לרכישת שירות- מדיניות ביטול כתב שירות מופיעה על גבי ההסכם עצמו.
אופן ביטול עסקאות:
לקוח יבטל את את העסקה בהודעה לחברה, בה יציין את פרטיו: שמו המלא, מספר תעודת הזהות שלו, כתובתו ומספר הטלפון שלו.
ההודעה יכול שתינתן באחת הדרכים כדקלמן:
בשיחה טלפונית לשירות לקוחות, בטלפון שמספרו: 6668* או 03-5727100
בהודעה שתינתן בבית העסק או במכתב בדואר רשום שיישלח לכתובת: הורקונוס 12 א.ת. צפוני לוד
בהודעה שתשלח לכתובת דואר אלקטרוני כדלקמן: palwebsite@p-l.co.il
בהודעה שתשלח לפקס שמספרו: 03-5727162
בלחיצה על כפתור “ביטול עסקה” בדף הבית של אתר האינטרנט של החברה ומילוי הפרטים הנדרשים עבור ביטול עסקת רכישת מוצר או ביטול אחריות נוספת.