.

מדיניות ביטול עסקאות

מדיניות ביטול עסקאות

ביטול עסקה והחזרת מוצרים
 

ביטול הזמנה כפוף להוראות חוק הגנת הצרכן.

ביטול עסקה לרכישת שירות- מדיניות ביטול כתב שירות מופיעה על גבי ההסכם עצמו.

אופן ביטול עסקאות:

לקוח יבטל את את העסקה בהודעה לחברה, בה יציין את פרטיו: שמו המלא, מספר תעודת הזהות שלו, כתובתו ומספר הטלפון שלו.

ההודעה יכול שתינתן באחת הדרכים כדקלמן:

בשיחה טלפונית לשירות לקוחות, בטלפון שמספרו: 6668* או 03-5727100

בהודעה שתינתן בבית העסק או במכתב בדואר רשום שיישלח לכתובת: הורקונוס 12 א.ת. צפוני לוד

בהודעה שתשלח לכתובת דואר אלקטרוני כדלקמן: palwebsite@p-l.co.il

בהודעה שתשלח לפקס שמספרו: 03-5727162

בלחיצה על כפתור ביטול עסקהבדף הבית של אתר האינטרנט של החברה ומילוי הפרטים הנדרשים עבור ביטול עסקת רכישת מוצר או ביטול אחריות נוספת.

תפריט נגישות

תודה רבה.
נציגנו יצרו איתך קשר בהקדם.

חבילות שלא כדאי לפספס!

חבילת השירות של פל
התקשרו 072-3957211

אין לכם זמן?

שלחו לנו פרטים ונחזור אליכם תוך 60 דקות