כתב שירות למכשירי חשמל ביתיים
אתם עובדים קשה, רוכשים במיטב כספיכם מכשירי חשמל ואלקטרוניקה בשווי עשרות אלפי שקלים, מכשירים שעושים לכם את החיים לקלים וטובים יותר. מה לעשות שלמרות ההתפתחות הטכנולוגית האדירה טרם הצליחו להמציא מכשיר שלא מתקלקל. ועדיין, בוודאי הייתם רוצים לשמור על המכשירים שלכם תקינים ומתפקדים ומבלי שתצטרכו לשלם הון על כך.
כתב שירות למכשירי חשמל ביתיים של קבוצת פל הינו הסכם השירות ששומר עליכם מפני הוצאות לא צפויות בשל קלקול מוצר החשמל שלכם. לקבוצת פל מערך שירות מקצועי ואמין אשר הינו נותן השירות הרשמי של יבואני מוצרי חשמל רבים ומובילים בישראל.
נשמח לספק פרטים נוספים ולצרפכם למשפחת לקוחותינו המרוצים.
ניתן לפנות ישירות למוקד השירות 6668* או להשאיר פרטים בתיבת הצור קשר.
שאלות ותשובות
קבוצת פל עושה את מירב המאמצים כדי לסיים את התיקון במהירות ולהחזיר את המכשיר ללקוח.
אורך זמן ההמתנה בתיקון מכשירי החשמל המגיעים למעבדת פל נע בין יומיים ל-7 ימים.
במידה ולא קיבלת מענה לשאלתך התקשר *6668
אנו מספקים חלקי חילוף למרבית מכשירי החשמל הביתיים הנפוצים בשוק .
לבדיקה פרטנית בנוגע למכשיר החשמלי שלכם – צרו קשר עם מוקד השירות שלנו.
מידע ללקוחות
רוצים לשמור על חיי המקרר שלכם לשנים רבות?
כנסו וקראו את ההמלצות שלנו.
מסנן נקי- יש לנקות המסנן בסיום כל הפעלה.
מידע ללקוחות
6668*
בימים א׳-ה׳ 08:30-16:30 | ביום ו׳ 08:30-12:30