שירות פל

כתב שירות ואחריות למוצרי חשמל ביתיים

אתם עובדים קשה, רוכשים במיטב כספך מוצרי חשמל ואלקטרוניקה בשווי עשרות אלפי שקלים, מוצרים שעושים לך את החיים לקלים וטובים יותר. מה לעשות שלמרות ההתפתחות הטכנולוגית האדירה טרם הצליחו להמציא מכשיר שלא מתקלקל. ועדיין, בוודאי הייתם רוצה לשמור על המכשירים שלכם תקינים ומתפקדים ומבלי שתצטרכו לשלם הון על כך.
כתב אחריות ושירות למוצרי חשמל ביתיים של קבוצת פל הינו הסכם השירות ששומר על עליכם מפני הוצאות לא צפויות בעבור כל תיקון או קלקול של מוצרי החשמל שלכם. לקבוצת פל מערך שירות מקצועי ואמין אשר הינו נותן השירות הרשמי של מרבית יבואני מוצרי החשמל בישראל.
נשמח לספק פרטים נוספים ולצרפכם למשפחת לקוחותינו המרוצים.
ניתן לפנות ישירות למוקד השירות 6668* או להשאיר פרטים בתיבת הצור קשר.

שאלות ותשובות

חברת פל עושה את מירב המאמצים כדי לסיים את התיקון במהירות ולהחזיר את המכשיר ללקוח.
אורך זמן ההמתנה בתיקון מוצרי החשמל המגיעים למעבדת פל נע בין יומיים ל-7 ימים.
במידה ולא קיבלת מענה לשאלתך התקשר *6668

אנו מספקים חלקי חילוף לכל מוצרי החשמל הביתיים הנפוצים בשוק .
לבדיקה פרטנית בנוגע למוצר החשמלי שלכם – צרו קשר עם מוקד השירות שלנו.

מידע ללקוחות

רוצים לשמור על חיי המקרר שלכם לשנים רבות?
כנסו וקראו את ההמלצות שלנו.

קרא עוד>>

מסנן נקי- יש לנקות המסנן בסיום כל הפעלה.

קרא עוד>>

מידע ללקוחות

6668*

בימים א׳-ה׳ 08:30-17:00 | ביום ו׳ 08:30-12:30

תודה רבה.
נציגנו יצרו איתך קשר בהקדם.

חבילות שלא כדאי לפספס!

חבילת השירות של פל
התקשרו 03-7922606

אין לכם זמן?

שלחו לנו פרטים ונחזור אליכם תוך 60 דקות